ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

logo ΝΟΘ
Tel: +302310414521

Tel : +302310413262

Ιστορία της Ανοιχτής Θάλασσας στον Ν.Ο.Θ.

Η αρχή ενασχόλησης των έμπειρων ιστιοπλόων τριγώνου με την ανοικτή θάλασσα γίνεται το 1974 με το «ΕLΜΑ», ένα σκάφος Carter 33 του Προέδρου Στέργιου Φέσσα. Την επόμενη χρονιά φέρνει το «ΜΑΝΙΑ», ένα One-Off 44. Με τα δύο αυτά σκάφη και με κυβερνήτες το Σάββα Γεωργίου και τον Ιωάννη Χαρτοματσίδη ο Ν.Ο.Θ. συμμετέχει για πρώτη φορά στους αγώνες του Ράλλυ Αιγαίου και έρχεται στον Όμιλο το πρώτο κύπελλο ανοικτής θάλασσας.

Ένα νέο σκάφος, το «ILIOS» του Σταύρου Κωνσταντινίδη αυξάνει τις δυνατότητες ενασχόλησης με την ανοικτή θάλασσα. Οι κυβερνήτες του Δημήτρης Φυντανίδης και Σάββας Γεωργίου διδάσκουν και αποκομίζουν ταυτόχρονα νέες εμπειρίες.

Παράλληλα γίνονται προσπάθειες για διοργάνωση διεθνών αγώνων ιστιοπλοϊας ανοικτής θάλασσας για το 1978. Λόγω σεισμών αναβάλλονται και πραγματοποιούνται το 1979 στη θαλάσσια περιοχή των Βορείων Σποράδων με έδρα τη Σκόπελο. Έκτοτε και μέχρι το 2001 το «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» του Ν.Ο.Θ. διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Σιθωνίας με έδρα το Πόρτο Καρράς και το Νέο Μαρμαρά πλην ορισμένων εξαιρέσεων όπου η διοργάνωση επέστρεψε στη Σκόπελο.

Στο χρονικό διάστημα των 40 περίπου ετών δραστηριοποίησης του Ομίλου στην ανοικτή θάλασσα ο στόλος των σκαφών μελών αυξήθηκε σημαντικά και οι συμμετοχές στις διοργανώσεις ήταν αξιόλογες και ορισμένες φορές εντυπωσιακές τόσο στους αγώνες του Βορείου Αιγαίου όσο και στο ετήσιο πρωτάθλημα. Αξίζει να αναφερθούν οι Λορέττα Κωνσταντινίδου, Κωνσταντίνος Μπουτάρης, Ντίνος Σταμπολής, Ροβέρτος Γραικούσης που με τα νέα τους αγωνιστικά ιστιοφόρα έδωσαν τη δυνατότητα σε πολλούς ιστιοπλόους του Ομίλου να συνεχίσουν τη δράση τους σε έναν τομέα που τους χάρισε πολλές και αξέχαστες εμπειρίες.

Τον Αύγουστο του 1988 η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία (Ε.Ι.Ο.) αναθέτει στο Ν.Ο.Θ. τη διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος I.O.R. στα πλαίσια της εβδομάδας του Βορείου Αιγαίου. Με 15 σκάφη καταμετρημένα κατά I.O.R. ο Ν.Ο.Θ. έχει το μεγαλύτερο στόλο αγωνιστικών σκαφών στην Ελλάδα. Την ίδια χρονιά το σκάφος «FIGHTIN’ IRISH» του Δημήτρη Φέσσα κερδίζει την πρώτη θέση στη Διεθνή Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα του Κίελου Γερμανίας.

Το 1989 και με Έφορο το Νότη Μπατσή ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο: Το «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» διεξάγεται πλέον σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές και λειτουργεί διεθνής επιτροπή ενστάσεων. 14 από τα 38 συμμετέχοντα σκάφη έρχονται από το εξωτερικό.

Το 1995 και για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ν.Ο.Θ. αναλαμβάνει, παράλληλα με τους αγώνες του Βορείου Αιγαίου, τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα σκαφών ΙΜΧ-38 και το 1999 σκαφών καταμετρημένων κατά ORC-Club.

Το 2000 το 23ο «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία που οφείλεται τόσο στην παράλληλη διεξαγωγή ενός ακόμη πρωταθλήματος IMS όσο στον αγώνα με την ονομασία «Κύπελλο Φιλίας» που προετοιμάσθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο ανοικτής θάλασσας της γείτονας Τουρκίας. Πάνω από 40 σκάφη πήραν εκκίνηση στην Κωνσταντινούπολη με προορισμό τη γραμμή τερματισμού στο Νέο Μαρμαρά. Στο «Κύπελλο Φιλίας» συμμετέχουν και 8 ελληνικά σκάφη, μεταξύ των οποίων το «ΝΕΜΕΑ» που το 1990 είχε διανύσει την ίδια διαδρομή και μάλιστα ως νικητής. Στο «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» μετέχουν αυτήν τη χρονιά συνολικά 37 σκάφη φέρνοντας αναμνήσεις από τις πολυπληθείς διοργανώσεις του 1989 και 1990.

Κατά καιρούς το «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» έχει θεωρηθεί μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις ιστιοπλοϊας ανοικτής θάλασσας στην ανατολική Μεσόγειο και έχει φιλοξενήσει ιστιοπλόους διεθνούς εμβέλειας όπως το Σάββα Γεωργίου, τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές Γιώργο Έρτσο και Γιώργο Ανδρεάδη, τους Ολυμπιονίκες Ηλία Χατζηπαυλή και Τάσο Μπουντούρη.

Το 1991 ο Ν.Ο.Θ. με συνδιοργανωτή το Ν.Ο.Πόρτο Καρράς αναλαμβάνει τη διεξαγωγή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος σκαφών τύπου 1/4 ΤΟΝ. Οι αγώνες πραγματοποιούνται το Σεπτέμβριο αφήνοντας άριστες εντυπώσεις. 20 σκάφη από 8 χώρες λαμβάνουν μέρος στο μεγάλο αυτό ιστιοπλοϊκό γεγονός, μεταξύ αυτών και τρία σκάφη μελών Ν.Ο.Θ. Οι καλοί άνεμοι, τα ισάξια σκάφη, η ηγετική φυσιογνωμία και η συνεργατική φιλοσοφία της Λορέττας Κωνσταντινίδου που έδωσε τον καλύτερο της εαυτό ήταν τα συστατικά στοιχεία για την επιτυχία της διοργάνωσης δίχως να παραγνωρίζεται η προσπάθεια και η συμμετοχή των διαφόρων επιτροπών. Χαρακτηριστική η αναφορά στο Δ.Σ. του Εφόρου Δημήτρη Φέσσα για την επιτυχία του πρωταθλήματος, τα ευμενή σχόλια της Ε.Ι.Ο. καθώς και του παρατηρητή της Διεθνούς Επιτροπής Ανοικτής Θάλασσας Gaither Scott.

Το μεγάλο ιστιοπλοϊκό περιοδικό της Ελλάδας «ΠΛΕΥΣΗ» σχολίασε το πρωτάθλημα ως εξής: «Από τέτοιες διοργανώσεις μόνο κέρδος έχει η ελληνική ιστιοπλοϊα. Ελπίζουμε οι άνθρωποι που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία να μην χάσουν το κέφι τους».

Το 1986 ο Όμιλος προκηρύσσει το πρώτο του εσωτερικό πρωτάθλημα, στο οποίο στη δεκαετία του ’90 συμμετέχουν και σκάφη άλλων σωματείων της Θεσσαλονίκης. Το πρωτάθλημα διοργανώνεται ως σειρά αγώνων μικρών και μεγάλων αποστάσεων καλύπτοντας την περίοδο από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος και ο τίτλος του νικητή overall εναλλάσσεται χρόνο με χρόνο μεταξύ των σκαφών εκτός από το «GLAFKI 3» του Λάκη Βέργου και το «ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ» του Ιωάννη Λαμπριανίδη που ξεχωρίζουν με επαναλαμβανόμενες νίκες.

Παράλληλα με το πρωτάθλημα καταβάλλονται προσπάθειες καθιέρωσης αγώνα non-stop με την επωνυμία «Sporades Trophy» καθώς και ειδικής σειράς για τα σκάφη OD 25 όπου διαπρέπει το «ΜΑΗΤΟΒ» του Παναγιώτη Τζόλου.

Το καλοκαίρι του 1981 ο Δημήτρης Φυντανίδης δέχθηκε την πρόταση του Παναγιώτη Σπύρου να ταξιδέψουν τον Ατλαντικό φέροντας το σκάφος του διακεκριμένου καρδιοχειρούργου στην Ελλάδα. Έτσι συμπληρώνοντας πλήρωμα με τους Νότη Μπατσή και Τάκη Πριτσούλη ξεκίνησαν οι τέσσερις το ταξίδι τους από την Αμερική. Ήταν ο δεύτερος διάπλους του Ατλαντικού μετά τον ιστορικό του Σάββα Γεωργίου (1956) από ιστιοπλόους του Ν.Ο.Θ. Στη Θεσσαλονίκη τους επιφυλάχτηκε θερμή υποδοχή από μέλη και φίλους. Ο Ν.Ο.Θ. τίμησε τους ωκεανοπόρους σε ιδιαίτερη τελετή όπου και έγινε εξιστόρηση της διαδρομής που ακολουθήθηκε καθώς και των δυσκολιών που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του επίπονου και ενδιαφέροντος ταξιδιού τους.

Λίγα χρόνια αργότερα ένας ακόμη ιστιοπλοϊκός σταθμός καταγράφεται με τον περίπλου του πλανήτη μας από το Νούλη Καριοφύλλη, μέλος μας και βετεράνος ιστιοπλόος του Ι.Ο.Θ. που το 1960 συμμετείχε στην Ολυμπιάδα της Ρώμης με σκάφος τύπου FINN.

Το σκάφος «BAR-BAR» του Ηλία Αντωνιάδη λαμβάνει το 1992 μέρος στον αγώνα-διάπλου του Ατλαντικού για τα 500 χρόνια από την ανακάλυψη της Αμερικής με το νέο του όνομα «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ’97» – το 1997 η Θεσσαλονίκη θα ήταν Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης. Στον αγώνα αυτό μετείχαν 16 σκάφη από Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Ελβετία, Η.Π.Α. και 2 από την Ελλάδα.

Χαρακτηριστικά τα λόγια του κυβερνήτη του σκάφους Νότη Μπατσή: «Πηγαίνουμε στην Αμερική που γιορτάζει τα 500 χρόνια της ανακάλυψής της για να μεταφέρουμε στην άλλη άκρη του κόσμου το όνομα της Θεσσαλονίκης μας και τα 2300 χρόνια ιστορίας της».Τα μέλη του πληρώματος: Ηλίας Αντωνιάδης, Νούλης Ιορδανίδης, Γιώργος Μπόζος, Μίμης Καστεράς, Ανέστης Περισυνάκης, Σταύρος Κοσμίδης, Άκης Τσαλίκης, Ντάνης Πασχαλίδης.

Την 28η Νοεμβρίου 1992 δίδεται η εκκίνηση για τα 4500 ΝΜ που χωρίζουν το Πάλος ντε λα Φροντέρα της Ισπανίας από το Μαϊάμι της Αμερικής. Η διαδρομή επιφύλαξε νηνεμίες αλλά και βροχές και καταιγίδες. Μετά από περιπέτειες και ζημιές το «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ‘97» τερματίζει στις 28.12.1992 μετά από 31 μέρες στο Μαϊάμι, όπου η ελληνική ομογένεια αγκαλιάζει το πλήρωμα με μια θερμότατη υποδοχή. Κατά τη διάρκεια του αγώνα-διάπλου είχαν τη δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης της πορείας του «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ‘97» όπως και των άλλων σκαφών βάσει του καθημερινού στίγματος που ερχόταν με φαξ από την Ισπανία.

2001: Σημαντικός αριθμός σκαφών μελών Ν.Ο.Θ. συμμετέχει στην καινούργια διεθνή ρεγκάτα του Αιγαίου που τελείται υπό την αιγίδα του αρμοδίου Υπουργείου και μάλιστα με αξιόλογα αποτελέσματα. Στον πολυπληθή αγώνα αυτό ξεχωρίζουν το «DE MAR A MAR» του Νότη Μπατσή και το «ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ» του Ιωάννη Λαμπριανίδη. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 16 σκάφη.

2002: To χρυσό στην κατηγορία ORC κατέκτησε το << De Mar A Mar>> του Νότη Μπατσή στη Aegean Regatta. Το ίδιο σκάφος ήταν 1ο στο ranking list θερμαϊκού στην κατηγορία του με 2ο τον <<Κουρσάρο>> του Ιωάννη Λαμπριανίδη. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 15 σκάφη.

2003: Την 3η θέση στην κατηγορία ORC της Aegean Regatta κατέκτησε το <<Νεμέα>> του Μίμη Καστερά. Επιτυχίες είχε και το <<Fleche Rouge>> του Γιώργου Βλαχόπουλου στην κλάση του. Το <<Νεμέα>> κατέκτησε και την 2η θέση στην κατηγορία του στο ranking list θερμαϊκού με 3ο το <<Πλειάδες>> του πρώην προέδρου Νούλη Ιορδανίδη. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 16 σκάφη.

2004: Με το χρυσό της κατηγορίας ORC γύρισε το <<Κουρσάρος>> του Ιωάννη Λαμπριανίδη από την Aegean Regatta. Στην ίδια διοργάνωση και στην ίδια κατηγορία την 1η θέση στην κλάση Β κατέκτησε το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 14 σκάφη.

2005: Την 3η θέση στην κατηγορία του κατακτά το <<De Mar A Mar>> του Νότη Μπατσή στην Aegean Regatta. Στην ίδια διοργάνωση, το <<Mahtob>> με κυβερνήτη τον Χριστόφορο Πριτσούλη κέρδισε στην κατηγορία του τον τελευταίο αγώνα.
Τις 2 πρώτες θέσεις στο ranking list της κατηγορίας τους κατακτούν αντίστοιχα το <<De Mar A Mar>> και το <<Κουρσάρος>>.Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 16 σκάφη.

2006: Το <<Κουρσάρος>> του Ιωάννη Λαμπριανίδη κατακτά την 1η θέση στην κατηγορία του στο ranking list καθώς και το πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. ενώ το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη την 1η θέση στην κατηγορία του στο ranking list καθώς και την 2η θέση στην κατηγορία του στο πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. Με το νέος τους σκάφος <<Οξυγόνον>> οι Άκης Τσαλίκης και Παναγιώτης Παπαποστόλου λαμβάνουν μερος στην Aegean Regatta και καταφέρνουν να κερδίσουν στην κατηγορία τους την πρώτη ιστιοδρομία. Στην δεύτερη ιστιοδρομία την κλάση τους κερδίζουν το <<Hakuna Matata>> του Δήμου Κουλούρη και πλασάρονται στις πρώτες θέσεις. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 9 σκάφη.

2007: Με τό χρυσό της κατηγορίας ORC Club από την Σκόπελο όπου κατέληγε η Aegean Regatta γυρνάει το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη. Το ίδιο σκάθος κατακτά και την πρώτη θέση στην κατηγορία του στο πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. καθώς και την πρώτη θέση στην κατηγορία του στο ranking list του Θερμαϊκού. Την 1η θέση στο πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. κατακτά το <<Ελληνική Αστυνομία>> και την 3η στο ranking list στην κατηγορία του το <<Κουρσάρος>>. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 7 σκάφη.

2008: Την 3η θέση στην κατηγορία IRC κατακτά στην Aegean Regatta το <<Οξυγόνον>> του Ακη Τσαλίκη και Παναγιώτη Παπαποστόλου και την 2η θέση στη κατηγορία ORC Club κατακτά το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη. Στην ΔΙΕΒΑ το <<Ωκύαλος XV>> με τα χρώματα του Ν.Ο.Θ. και κυβερνήτη τον Αλέξη Ταγαρόπουλο κατακτά την 1η θέση στην 2η κατηγορία IRC. Με έφορο τον Στέλιο Χριστοδούλου για πρώτη  φορά μετά από χρόνια ξαναδιοργανώνεται το πρωτάθλημα του Ομίλου. Την 1η θέση κατακτά το σκάφος της <<Ελληνικής Αστυνομίας>>. Το ίδιο σκάφος κατακτά και την 1η θέση στο πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. ενώ το <<Red Rose>> την 1η θέση στην κατηγορία του. Την 2η θέση στην κατηγορία του κατακτά στο ranking list το <<Ελληνική Αστυνομία>> ενώ το <<Red Rose>> κατακτά την 1η θέση στην δικιά του κατηγορία. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 7 σκάφη. 

2009: Με το χρυσό στο πανευρωπαϊκό της κλάσης J24 γύρισε το σκάφος της <<Ελληνικής Αστυνομίας>> με κυβερνήτη τον Αλέξανδρο Ταγαρόπουλο και πλήρωμα τους Νίκο Παπάζογλου, Δημήτρη Κόκορη, Περικλή Αϊδινίδη, Νίκο Μαύρο, Αντώνη Καραγίαννη, Γιάννη Φάκα και Μαρίνα Τσιλιγκίρη. Το ίδιο σκάφος κατέκτησε και το πανελλήνιο της κλάσης του. Την 1η θέση στην κατηγορία ORC Club κατακτά στην Aegean Regatta το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη ενώ το <<Οξυγόνον>> του Λαζαρου Τσαλίκη και Παναγιώτη Παπαποστόλου την 3η θέση στην κατηγορία IRC. Με νέο έφορο τον Αδάμ Τσιολακάκη γίνεται προσπάθεια με επιτυχία της αναβάθμισης του θεσμού του πρωταθλήματος του Ν.Ο.Θ. Το πρωτάθλημα του Ν.Ο.Θ. κατακτούν αντίστοιχα στις κατηγορίες τους το <<Ελληνική Αστυνομία>> και <<Red Rose>>. Τα ίδια σκάφη κατακτούν και το πρωτάθλημα του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. ενώ το <<Οξυγόνον>> κατακτά την 2η θέση στο πρωτάθλημα του Ν.Ο.Α.Θ. Στο ranking list τις πρώτες θέσεις των κατηγοριών του κατακτούν το <<Ελληνική Αστυνομία>> και <<Red Rose>> ενώ το <<Οξυγόνον>> κατακτά την 2η θέση στην IRC στα εκτός κέντρου. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 9 σκάφη. 

2010: Με το αργυρό στο πανευρωπαϊκό της κλάσης J24 γύρισε το σκάφος της <<Ελληνικής Αστυνομίας>> από την Ολλανδία. Το ίδιο σκάφος κατέκτησε και το πανελλήνιο της κλάσης του. Την 2η θέση στην ORC Club κατηγορία  κατακτά το <<Red Rose>> στην Aegean Regatta. Στον αγώνα της Υδρας το <<GranmaX>> του Μπάμπη Σιδηρόπουλου με κυβερνήτη τον Χριστόφορο Πριτσούλη κατακτά την 1η θέση της κλάσης του. Οι συμμετοχές αυξάνονται σημαντικά στο πρωτάθλημα του Ν.Ο.Θ. Πρώτο στην κατηγορία ORCi είναι το <<Granmax>> ενώ στην κατηγορία ORC Club είναι το <<Red Rose>>. Τήν 2η θέση κατακτά το <<Οξυγόνον>> στο πρωτάθλημα του Ν.Ο.Α.Θ. Στο ranking list στην κατηγορία ORCi 1ο είναι το <<Granmax>> ενώ στην ORC Club 1o είναι το <<Red Rose>> και 3ο το <<Αγία Ειρήνη>>. Η δύναμη του Ομίλου ανέρχεται στα 11 σκάφη. 

2011: Ενα από τα καινούργια σκάφη του ομίλου, το <<Bandit>> τύπου Comet 45 του Κώστα Τζίνη με κυβερνήτη τον Αντώνη Κατιγιαννάκη παίρνει την 3η θέση στο Πανελλήνιο ORCi που έγινε στην Σκόπελο παράλληλα με την ΔΙΕΒΑ. Στην ίδια διοργάνωση, τo <<Οξυγόνον>> με κυβερνήτη τον νέο πρόεδρο του Ομίλου Λάζαρο Τσαλίκη παίρνει την 3η θέση στην ΔΙΕΒΑ και στο Πανελλήνιο κατηγορίας IRC, το <<GranmaX>> του Μπάμπη Σιδηρόπουλου παίρνει την θέση 3η στην κατηγορία Β ORCi στο Πανελλήνιο και ΔΙΕΒΑ  και το <<Red Rose>> του Αδάμ Τσιολακάκη την 3η θέση στο πανελλήνιο στη κατηγορία ORCi σκαφών με GPH >= 700. Με το χρυσό της κατηγορίας ORC Club γύρισε από την Aegean Regatta το <<Νόστος>> του Αντώνη Πασσά και με ένα κύπελλο της κλάσης του από το τελευταίο σκέλος το <<Αγία Ειρήνη>>. Το <<GranmaX>> ταξιδεύει στην Σύρο και κατακτά το χρυσό στο SYROS RACE. Με την βοήθεια του νέου πρόεδρου Άκη Τσαλίκη το πρωτάθλημα του Ομίλου διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία όπου την 1η θέση στην κατηγορία ORCi πήρε το <<Αριστοτέλης>>, την 2η το <<GranmaX>> και την τρίτη το <<Οξυγόνον>>. Στην κατηγορία ORC Club 1ο το <<Αγία Ειρήνη>>, 2ο το <<Red Rose>> και 3ο το <<Νόστος>>. Το <<Red Rose>> και <<Αγία Ειρήνη>> κατέκτησαν αντίστοιχα την 1η και 2η θέση της κατηγορίας ORC Club του Πρωταθλήματος του Ν.Α.Ο.Κ.Θ. Στο ranking list στη κατηγορία ORCi 1o είναι το <<Hakuna Matata>> με κυβερνήτη τον Παναγιώτη Ταγαρόπουλο και 2ο το <<GranmaX>> και στη κατηγορία ORC Club τις τρείς πρώτες θέσεις κατέκτησαν αντίστοιχα το <<Νόστος>>, <<Αγία Ειρήνη>> και <<Red Rose>>.Η δύναμη του Ομίλου επανήλθε στα νούμερα του 2005 και ανέρχεται στα 16 σκάφη.

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ

ΜΕΛΗ

ΑΘΛΗΤΕΣ